Åh himmel vilken spänning

Tittade just klart på avsnitten som har kommit ut av senaste säsongen av The walking dead. Så sjukt spännande så jag har suttit stel som en pinne och med tårar i ögonen. Varför har inte dom andra säsongerna varit såhär för? Dom två första kändes så sega och man längtade inte riktigt till nästa avsnitt. Nu känner jag att jag kommer bli halvt galen av att behöva vänta tills februari för att få reda på hur allt går. 

Darryl är min favorit. Så cool! 
Nu ska jag försöka lugna ner mig lite och kolla på det första avsnittet av The Carrie diaries - ny serie som utspelar sig före Carries tid i Sex and the city. Känns inte som att det kommer vara någon höjdare direkt, men det skadar ju inte att testa. Men först ska jag göra chokladbollar! Matilda skrev om det på facebook och gjorde mig så himla sugen...

Bild lånad från:
http://lookbrookeshutit.tumblr.com/post/34049467621

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0