What to do?

Alltså. Plötsligt har jag inte sån brist på tid nu på förmiddagen. Ska börja dra mig mot universitetet vid elva och jag tänkte gå upp och komma igång tidigt så att jag skulle hinna med en ordentlig promenad med Bobbie innan ag får lite plugg gjort också.
....... men, vad är det jag vaknar till? Mammas kille skickar in Bobbie snöig i min säng och säger att han har varit ute på morgonpromenad. Vilken lyx.

Nu kan jag alltså sitta här i pyjamas, med en kopp kaffe och lite yoghurt och plugga lite i min egen takt innan jag börjar göra mig i ordning och grejer. Skönt. Ska leta upp något bra citat att börja dagen med också. Fast det blir svårt att välja vilket som ska bli tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0