Utnyttjat minuterna till fullo

Klockan är snart halv fyra. Jag och Emma har varit på tre loppisar, ikea och lågprismagasinet. Köpt dammsugare, mikro, elvisp, sängkläder och massa mer. Lägger upp bild på några av loppisfynden!



små tallrikar


stora tallrikar


skål med fot


söt liten grej med små lådor och en väckarklocka.

Köpte massor mer på loppis. Allt under 200:- sammanlagt! Sen fick jag med mig vinglas från ikea också. Nu behöver jag inte ha på mig spenderarbyxorna på ett tag (efter jag har köpt vattenkokare). Ska bunkra upp till soffa och säng!

Kommentarer
Postat av: Helena

Diggar den lilla mini"byrån" med de tre lådorna och väckarklockan! Tänk att det finns så mycket fint så billigt, man borde va på loppis mera! :)

2013-02-23 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0