Sugen

Nu för tiden kollar jag ju typ jämt på indredningsgrejer när jag har lite tid över. Mest på ikea, chili, H&M och blocket.  Nu ska jag ju inte handla sånt på ett tag för jag har det mesta grundläggande. Men på H&M Home har dom ett tårtfat som jag typ inte hittar någon annanstans. Nu har dom fått in det rosa i lager igen... men det står ändå att det inte är tillgängligt förrän i JUNI. Tur det kanske. Hittade dock två URSÖTA kuddfodral och ett par gästhanddukar som jag överväger att beställa bara för att dom är så GRYMT söta. Har för mig att det är 10% på allt för medlemmar nu också. Skulle kanske gå... Bara handdukarna alltså. Längtar dock tills jag har köpt soffa så jag kan börja go crazy med kuddinköp. Soffan ska bli överfull av massa olika söta/färgglada kuddar och filtar! 


SÅ JÄKLA SÖTA. Dör lite smått.
Allt är från H&M Home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0