Sökande

Jag och mamma satt nyss och diskuterade lägenhet och jag insåg att som det ser ut nu vill jag inte skaffa en någon annanstans än i Karlskoga. Sen kanske det hinner ändras under våren, men jag har inga planer på att flytta innan sommar/höst, så det får jag väl ta då i så fall. Tänkte i alla fall börja hålla lite utkick på vad som finns redan nu. Få lite grepp om huruvida det finns billigare alternativ när det gäller bostadsrätter eller om jag blir tvungen att hyra först. Om den kostar max 50 000 skulle det nog kunna gå att ordna och det verkar finns en del runt det priset. Vill helst ha en tvåa för djurens skull, samt för att det ska kunna bli ett långvarigare boende - och MÅSTE ABSOLUT ha ett riktigt kök. Satt och funderade över det förut att en kokvrå eller liknande är inte ett alternativ, aldrig.
Men, just nu är det ju som sagt inte aktuellt med flytt än, men tiden har ju en tendens till att rinna iväg innan man vet ordet av, så om ett tag ber jag nog nära och kära att hjälpa till att hålla lite utkick åt mig. 
Får både en kick av att tänka på det, samtidigt som det känns vemodigt och jag får smått panik - men ser ändå fram emot att skaffa eget, hur mysigt det än är att bli omhändertagen av min fina mamma. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0