Seg eftermiddag

Hade bara eventuella planer för denna söndag, men det verkar som att det inte blir så mycket av några av dom. Verkar ha varit för sent ute med sängen också, men men. Testa kan man ju alltid!

Idag har vi varit och handlat, jag hämtade blankett till att skaffa nytt ica-kort också. Sen åkte vi till degernäs och lät hundarna springa och leka på isen. Uj, så dom sprang! Och jag blev så himla stolt över min fina hund. Det närmade sig en annan hund, men han lyssnade direkt när jag ropade till mig honom. Nu ligger han här bredvid mig i soffan. Jag slötittar på one tree hill med datorn i knät. Får väl se hur länge jag håller mig vaken idag. Somnade nog inte förärn vid fyra inatt, fastän jag la mig i sängen runt elva. Var ändå up and running runt åtta. Sömn är överskattat har jag hört. Eller? 
Gillar btw att jag har sett one tree hill så pass många gånger att jag kan dom flesta låtarna som är med utantill. SÅ mysig musik!


Bild lånad från tumblr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0