Morgonkaffet

Alltså. Varför dricker jag kaffe på morgonen? Gör inte det jämt, men om jag ska plugga hemma eller börjar sent. Blir alltid illamående. Alltid! Men i regel bara av kaffet på morgonen. Kanske får börja äta en stadigare frukost. Mammas kille gjorde sig rätt rolig över att jag tog en timme på mig att äta en halv macka och sen var mätt. Men varför mosa i sig om man inte vill ha liksom?
Nu mår jag alltså lite lätt illa för den som vill veta. Men det får det vara värt. Det ligger något mysigt över det där morgonkaffet. Blev sjukt sugen på att shopöa kaffemuggar också. Drack ur en av mammas fina nya. Fast å andra sidan fick jag hennes gamla lila nu när hon köpte nya... Jag älskar dom, hon gillar dom inte. Jag har rätt mycket olika muggar vid det här laget. Men can't get enough! Nu ligger ju dock fokus på nya tallrikar och nödvändiga hushållsmaskiner. Längtar tills imorgon!
Nu ska jag skriva på mina förslag till forskningsdesigner. Pandor och isbjörnar. Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0