Mannen i mitt liv

Alltså, Idag har jag gått och längtat hem. Jag har haft en bra förmiddag på universitetet och sen haft en jättetrevlig eftermiddag hemma hos Klara, blev bjuden på mat och så bakade vi (mest hon, jag hällde i kokos..och vatten - big help!), ändå så har jag liksom längtat tills det skulle bli dags att komma hem. Varför? Ville komma hem till den här killen (se bild). Kände redan i morse när jag gick hemifrån att jag mycket hellre hade gosat ner ansiktet i hans päls hela dagen lång. När jag kom hem och satte mig i soffan kom han och satte sig på min fot. Sen satt han där och bara... satt.. i typ tio minuter. Nu ligger han i mitt knä och myser. Lilla hjärtat. Kissen, hon är på äventyr någon annanstans i huset. Hon har ingen tid att lägga på mig inte...

I helgen ska jag få träffa min fina storebror! Och förmodligen beställa en soffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0