If wishes were catholics

Wops. Sprutade visst på med pluggenergi. Skrev på tog för mycket om isbjörnsstudien först så jag fick skriva om det lite... och ändra radavstånd. Brukar normalt sett ha 1,5, men stod inget om det i instruktionerna så bytte till det som är standard i word. RIKTIGT intressant ämne. Nu har jag bara en punkt kvar om isbjörnarna, som jag nog måste suga en stund på. Ger mig nog på pandorna nu istället. Sen får det kanske vara nog och dags att ta helg, så får jämförelsen vänta till nästa vecka eller eventuellt söndag. 
Får sån sjuk plugginspiration av att lyssna på Saltillo. Har sagt det många gånger. Säger det igen. Avkopplande musik som inte distraherar, perfekt. Just nu lyssnar jag mest på nya albumet och låten If wishes were catholics. Hittade ett inspirerande stycke i låttexten. 

So you're suppose to be my ideal
Can't even deal with yourself
I need new heroes
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0