Hundar hundar

Här är det alltid spännande att se vad som händer med alla djur. Hundarna har lärt sig hur dom bäst ska leka med varandra utan att någon (läs Bobbie) ska bli rädd. Katterna har börjat komma överens, men nu har mammas katt börjat vilja dominera en del och ger min kisse smäll på nosen ibland för skojs skull, då rycker såklart storebror Bobbie in och schasar bort rebellen som försöker sätta lillsyrran på plats.
Hundarna leker konstant och tills dom plötsligt däckar lite här och var. Dom hade fått leka på isen förut och springa av sig ordentligt medan jag var i örebro. Resultat? Mammas killes drever däckade just i soffan...på mig. Jag kommer inte loss och kan inte dirent röra huvudet heller för den delen. Men då får jag också lite vila efter shopping och kartongfix.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0