En torsdag

Hela förmiddagen har ägnats åt att på universitetet göra massa statistikövningar i excel. Det börjar klarna lite. Det tackar och bockar vi för!
Nu tar vi därmed helg. Eller ja, nästan. Imorgon blir det ju plugg, men inte så fasligt mycket tror jag och vi slipper ju åka in till universitetet i alla fall.

Nu sitter jag på bussen och peppar lite med tysk musik. Saknar tyska. Dom där mysiga lektionerna på gymnasiet och lyckan över att få högt betyg i en kurs på universitetsnivå. Ibland känns det ju som att allt var enklare förr.. medan det ju inte alls var det.

Hoppar av bussen vid ok idag. Ska till Klara och tjattra lite och sånt där. Blir eventuellt bak också. Myspys! Igår var första gången på väldigt länge som vi sågs, men det kändes inte alls som det. Det är ett bra tecken tycker jag.

Nu ska jag tillbaka till tyskans värld och njuta av det underbara språket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0