En tisdag som denna

Idag var Emma här. Riktigt mysigt! Vi skulle plugga, men det blev det inte så jättemycket av faktiskt... Vi laddar upp motivationen inför imorgon istället. Då ska vi in en snabbis till universitetet och lyxa till det med att köpa mat, innan vi ska tillbaka hit och göra massor av nytta.
Nu är maten i magen, hunden ligger bredvid mig och nu ska vi tvmysa med one tree hill.

Och så har jag bestämt mig för att jag SKA fixa mig en peppande tatuering. Ska försöka bestämma mig för vilket citat det ska få bli och sen SKA jag få tummen ur och boka en tid. För det är någonting jag verkligen vill. Och sånt ska jag börja satsa på, på riktigt alltså! Som Samantha säger i Sex and the city, jag har haft ett förhållande med mig själv i tjugoett (femtio i hennes fall) år, och det är det förhållandet jag måste fokusera på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0