En onsdag

Idag har vi pluggat igen. Det gjorde vi både i förrgår och igår, utan att behöva åka in till Karlstad. Imorgon ryker 840kr på busskort. Kortet går fortfarande varmt. På lördag blir det förmodligen Örebro med Emma. Loppisar, Netonnet och Ikea. Hushållsapparater och sängkläder står på inköpslistan. På loppisarna hoppas jag hitta olika charmiga tallrikar att fynda med hem.

Imorgon väntar LÅNG föreläsning och sen redovisningar av våra fallstudier. För mig står det dock oklart varför redovisningarna ligger hela två veckor innan inlämningsdatumet. Konstigt? Vi är hur som helst snart klara. Sen om vi har gjort rätt är ju en annan femma. Man får improvisera en hel del när kursledaren ger så pass kryptiska svar på frågor att man jämt står som ett större frågetecken efter än man gjorde innan. Trodde inte att sånt var möjligt, men jo, visst har det bevisats vara det. 

Nu ska jag skriva klart stödorden inför imorgon, sen äta, kvällsmysa, kvällsmysa och kvällsmysa. Blir inga aktiviteter idag inte. Har sovit sjukt dåligt både inatt och igår natt. Tror att hjärnan köphetsar även när jag sover. Idag pallrade jag mig ändå upp tidigt trots att pluggisarna inte kom hit förrän vid elva. Började dagen med en rätt ordentlig hundpromenad, pilates och yoga. That's the spirit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0