En bra dag

Just nu sitter jag och försöker få mitt hår att torka på ett bra sätt. Sådär så att man slipper göra någonting alls med det sen. Det händer... ibland.
Idag har vi fått rätt mycket plugg gjort och lyxat till det med hämtsallad från Mr James. Sen blev det rätt mycket prat om annat också. Blir så glad av mina fina universitetstjejor! Sandra stannade kvar här efter att Emma hade gått. Vi pratade massor massor om böcker hit och dit. Och kom fram till att det inte är så jättemånga man kan prata om sånt med.

Har även kollat på två jättebra sidor med begagnade böcker och bestämt mig för att börja beta av min bokönskelista. Om inte annat så att jag har att läsa i sommar när ögonen inte blöder från läsning av kurslitteratur.

Nu ska jag prata ekonomi med mamma och äta en bit kladdkaka som hon hade sparat till mig. Och så leka lite kurragömma med hunden som ju var på tok för trött för det i morse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0