En bra dag

Förutom lite irritation över den kalla (!!) blåsten på hundpromenaden så har dagen varit jättebra hittills. Kort dag på universitetet. Vi fuskade och dissade vårt pluggschema litegrann.. Har varit med mamma och fikat och tittat efter skor till henne. Nu har jag precis ringt och fixat recept till p-piller till katten, så imorgon ska jag hämta ut sånt. Väntar någon månad med kastreringen. Orkar inte riktigt fixa med det just nu och p-piller borde väl inte vara någon fara att ge under en kortare period.

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga en liten stund och packa upp dom sista kartongerna. Sen får det bli myskväll i soffan om inget annat dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0