Efter två glas rött

Som bekant så har jag inte ätit så duktigt på sistone. Två glas vin känns med andra ord rätt mycket just nu. Fast perfekt sådär så jag inte bryr mig om nåt.
Älskar min fina Matilda som löste delar av flyttpengaproblemet genom att komma med infon om att dom har ett köksbord med stolar på vinden som jag får köpa för ynka 250:- <3 SÅ skönt när vissa problem bara löser sig självt sådär! Hade tänkt köpa på jysk annars för 1500:-. Awesome!
Kvällen har varit sjukt bra också. Spelat tärningspel med familjen här och haft himla trevligt. Nu var mamma och hennes kille just ute med hundarna på promenad också. Guld värt att få lite ledigt från promenaderna ibland! Att det finns så himla fina människor alltså...

Nu ska jag titta klart på Greys anatomy (vi åkte iväg till stan förut mitt i avsnittet och sen dess har allt gått i ett) och sen ta tidig kväll. Har sovit så sjukt dåligt hela veckan så jag är väldigt trött redan nu. Ska iväg tidigt till Örebro imorgon med Emma också och loppisfynda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0