Decisions decisions

Ja. Alltså. Idag går funderarhjärnan på högvarv. Fastnade i möbelfunderingsträsket nu på morgonen och har dessvärre därmed inte kommit igång med plugget alls ännu... 

Bestämde mig för att kika igenom all reklam vi har fått i veckan medan jag åt frukost. 
Wow, coop hade sänkt sina moppset asmycket till 20:-/st, tänkte jag först. Awesome. Har tänkt att skita i att köpa ett sånt eftersom jag (don't judge me) inte brukar ha som vana att torka golven så väldigt ofta ändå. Har ju en dammsugare, räcker gott och väl till en början. 
Plöjer vidare och kommer till det där lilla tunna jyskreklambladet. WHAT?! Möbelvecka, massor av rabatt på ALLA möbler, och det första jag ser är en divansoffa sänkt till 2700:-. Känner hur adrenalinet börjar pumpa och kan inte bärga mig, MÅSTE RINGA MAMMA! 
Ja. Med andra ord mosar vi in i eftermiddagens planering att ta en sväng förbi jysk och titta runt lite på både soffa och säng... Kan ju vara värt att låna lite pengar av sig själv om det finns några enorma fynd att hämta där... Skulle ju vara så himla skönt att ha det avklarat också... 

Nej, plugga var det ju.
Men jag blir så exalterad över sånt här så jag kan liksom inte koncentrera mig. 
Kan hur som helst inte plugga så jättelänge ändå. Har loppisdejt med Klara klockan två och ska slänga ihop nån mat innan dess. Så, sätt igång nurå för fasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0