Är vi släkt eller?

Satte mig vid frukostbordet och insåg plötsligt varför jag gillar böcker. Det verkar liksom ligga i släkten.



Mammas och lillebrors frukostsysselsättning. Försvåras av att jag sitter och babblar konstant. Jag har redan suttit och läst hela morgonen. Den där läsmotivationen kom tillbaka igår igen. Har verkligen saknat skönlitteratur.



Sen tog Bobbie över mammas kaffedrickande. Eller? Såg roligt ut i alla fall.

Får se om dagen blir som en käftsmäll eller inte. Ska flytta ut mina grejer ur lägenheten. Inte en av livets höjdpunkter direkt, men vad framtiden än har att ge så är det ju ett ounvikligt moment just nu. Det är bara att bita ihop och blicka framåt. Och sen får vi se vad resten av dagen får bestå av. Beror väl lite på hur hård den där käftsmällen blir.

Igår bjöds det på mat och efterrätt hemma hos Emma med mina absoluta favoriter. Vi borde ses allihop samtidigt oftare. Är i alla fall glad över att jag har så många underbara vänner (alla var inte med igår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0