Trööött

Både igår och idag har jag haft huvudvärk (kan hänga ihop med den brutala mensvärken), men igår hade jag åtminstone en massa energi...vilket det verkar vara lite brist på idag. Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska spendera dagen. Ikväll ska vi ut på parmiddag i alla fall. Myspys!
Idag tänkte jag eventuellt invigningsbaka med köksassistenten, men problemet är att jag måste (nej, men vill) handla innan dess i så fall. Vill göra chocolate chip cookies med daim i. Och köpa barbecue-sås så jag kan göra pulled pork imorgon eller på måndag. Hmm... MEN då måste jag ju gå till Konsum. Och fastän jag inte ville att det skulle inträffa efter körkortet så har jag ju blivit ganska lat. Oftast struntar jag faktiskt i bilen om jag ska nånstans som jag kan ta med mig vovven till, men när man ska handla blir det ju lite problematiskt med hunden och det känns SÅ onödigt att promenera själv. Speciellt om man är trött och orkeslös. Och precis var ute på promenad med hunden. Haha, ja - där fick ni en hel drös av klagomål för dagen.
Nu ska jag sminka mig och hoppas på att jag får lite energi av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0