Piggtrött

Vaknade en sväng vid halv tre. Vid den tiden är det OMÖJLIGT att somna om. Så efter att ha slumrat till en liten stund bara gick jag upp halv sex. Det är alltid lika kul att se djuren flockas kring en direkt, som att dom knappt har överlevt natten med mig i rummet bredvid. Nu ligger vovven inmosad mot mina ben och kissen står och trampar på min mage. Har tagit med min kudde till soffan, myst ner mig i morgonrock under två filtar och slagit på Mad men.

Igår avklarades sista föreläsningen. I början av hösten trodde jag knappt jag skulle överleva fram till jul. Kurserna kändes så kämpiga, men nu är både dom, innehållande ett antal tentor, föreläsningar och egna hållna föreläsningar på engelska genomförda plus att jag på något sätt lyckades ta körkort mitt i alltihop. Känns som att jag har rätt att vara stolt! Igår firade jag lite med Natta med middag ute och lite vin. Mysigt mysigt mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0