Morgonenergi

Alltså det är ju sjukt vilken skillnad pp energinivå man har beroende på ljuset när man går upp. Idag var det ljust och soligt när jag kom upp vid nio. Nu har jag redan gjort dagens ärenden (handling och varit iväg med källsorteringsskräp) och funderar på vad jag ska göra härnäst. Hade egentligen tänkt morgonmysa med en film som jag inte orkade titta på igår, men det känns ju dumt nu. Tror att det får bli en promenad med vovven till mamma och säga hej. Hon brukar bli glad av spontanbesök och då får ju vovven sig en promenad också. I eftermiddag vankas det tvätt och besök av Matilda. ♡ Det var längesen vi sågs nu. Har förberett 1:a adventsmys med glögg till och med. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0