Lite mysig måndagsmorgon

Eftersom dagens och morgondagens skolnytta bara består av förberedelser inför onsdagens föreläsning så kör jag på lite softarmåndag- och tisdag. Idag gick jag upp strax före nio, mös lite i soffan med mobilspel med djuren innan det vankades hundpromenad. Nu har jag precis satt en bröddeg på jäsning och tänkte passa på att fixa powerpointen under tiden. Har sparat bilder under tiden jag skrev manuset så det blir nog inte speciellt svårt eller jobbigt (peppar peppar). Nu hör jag att tevattnet är klart också. Ganska perfekt sätt att spendera en regnig dag, inomhus med bak, softplugg och te. Och så är ju sambon ledig också så när han pallrar sig upp ur sängen har jag mänskligt sällskap också! Höhö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0