Knaskatt

Som sagt så brukar min kisse avgöra när det är dags att gå upp för min del. Hon är väldigt sällskapssjuk med andra ord och vill inte vara ensam för länge. Nu när jag sitter i soffan är hon jättegosig och ska ligga i mitt knä trampandes och kurrandes. Precis när jag kom upp blev hon dock busig och skulle hoppa upp i soffan, men råkade landa på mig. Hon såg helt förskräckt ut för hon rev mig på handen i samma veva. Haha. Dom är så söta när det syns på dom att dom vet att dom inte skulle ha gjort vissa grejer.

Nåja. Nog om det. Idag har jag tänkt börja på nästa föreläsningsförberedelser. Åtminstone komma på VAD jag ska prata om. Men nu råkade jag vakna med NOLL pluggmotivation så vi får väl se hur det känns efter frukost eller om jag kör en pluggsöndag istället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0