Grötkok

Idag var jag varit SJUKT trött. Vi la oss vid typ halv tolv men jag tog mig inte upp ur sängen förrän halv tolv idag. Har inte gjort något speciellt, mest bara tittat på tv och längtat tills kvällen när sambon kommer hem och vi kan mysa ner oss i sängen och sova. Haha! Vilken dag. Det är nog någon förkylning som spökar eller nåt. Hur som helst så har jag tagit mig i kragen och har risgrynsgröt som står och puttrar på spisen nu och har precis slängt in tvätt i torktumlaren. Någon nytta måste jag ju göra. Imorgon ska vi ha julmatlagning större delen av dagen här hemma. Mysigt. ♡
Har förövrigt en jättekelig vovve efter mig vart jag än går idag. Han hänger i min famn när jag rör i grytan och sådär. Nu ligger han och snarkar i mitt knä.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0