Gott nytt år!

Jo ni jag skrev nästan 1,5 sida på tentan igår, men idag är det nyårsafton så då tar jag ledigt. Pallrade mig inte upp ur sängen förrän framåt halv elva.. det händer typ aldrig. Har börjat ta lite vitaminer för att se om det hjälper mot trötthet och aptitbrist.
Tycker lite synd om min älsklingshund som blir sjukt nervös av smällare. Han skakar och flåsar långt efter det har smällt och det går inte att göra något åt det. Känns lite dumt att lämna bort honom till mamma så han får vara där över kvällen/natten, men Oscar verkar ha köpt ganska mycket sånt där så han har det nog bättre hos mamma där hennes killes hund är också.. Kissen bryr sig inte ett skvatt när det smäller. Det är ju bra det i alla fall. Vi ska inte vara hemma och fira.

Nu ska jag ta och göra kvällens efterrätt. Håll tummarna för att det blir bra. Har inte gjort den förut. Funderar på om jag ska göra en liten vid sidan av som man kan provsmaka innan. Baksidan med att baka för att bjuda är ju att man inte alltid kan kolla om det smakar bra eller inte... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0