Fredagsseg

Kan väl inte ha undgått någon i trakten att det har kommit en snöstorm hit. Mer storm än snö skulle jag säga. Det låter så i våra fönster när det blåser mycket eller regnar osv så både jag och andra hälften vaknade för tidigt och kunde inte somna om. Dock vaknade han ca tio minuter innan han skulle gå upp kvart i fem. Jag vaknade av att han gick upp och kunde inte heller somna om på ett tag trots att jag tänkte gå upp klockan sju. Det slutade med att jag till slut somnade i soffan med en goshund och tvn på. ♡ När man inte ska iväg någonstans spelar det ju inte så stor roll. Pallrade mig dock inte upp förrän halv nio, wops. Fär väl trösta mig med att jag ju har skrivit ner allt jag ska göra typ.
Har precis varit ute med vovven. Alltså, han blir SÅ lycklig av snö. Det är så himla roligt att se. Hoppas att den ligger kvar i helgen så ska han få springa runt lös på mammas gård och busa. Idag sprang han mest bara mot porten för att han nästan blåste bort av vindarna. Det är inte lätt när man är så liten! Nu har han myst ner sig i mitt knä i värmen.

Nåja. Nu ska jag sätta igång med att göra lite nytta. Hoppas på att det inte händer sådär mycket olyckor som det kan göra i snökaos. Till och med på vår lilla runda kände jag att det var is överallt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0