En lördag

Lördagen har varit jättefin. Startades med promenad med vovven till och från mormor för blomtillsyn. Direkt när jag kom hem blev det spontant fikabesök av mamma och hennes kille och deras vovve. Dom skulle ut och handla sen så jag hängde på och köpte bland annat julklapp till mig själv; ett skissblock, ett set med blyertspennor, och ett set med akvarellpennor. Så nu har jag lite att pyssla med under ledigheten! Ska bara ta det så mycket lugnt som det bara gå och bara mysa så mycket som möjligt. Följde med mamma hem och blev bjuden på mat sen. Sweeeeeet! Sen babblade vi massa och åt hennes goda fyllda chokladkaka innan jag begav mig hemmåt med hunden. Nu äter jag ostbollar, dricker vatten och ska precis slå på the holiday. Mysigt! Pennorna och blocket får vänta tills imorgon.



Kissen har äntligen börjat vänja sig vid att ligga högst upp i "korgen". Hon älskar ju att ligga högt upp men tycker att den är lite läskig. Fram tills nu nör vi har lyft upp henne i den har hon bara hoppat ur direkt, men när jag kom hem la jag i henne där och gosade lite med henne och efter det låg hon där i över en halvtimme. Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0