Distraherad

Ja. Jag har har gjort små fina kort att "läsa" från imorgon på föreläsningen. Men istället för att sitta och lära mig det jag ska säga har jag istället villat bort mig till HM Home. Suck. Och hittat FINASTE tallrikarna. Det är nästan så att jag måste beställa dom. Just nu har vi ju "bara" 4 st fina loppistallrikar att använda eftersom en har gått sönder, så det kan ju vara bra med lite back-up. MEN 50:- för en tallrik känns ju lite överdrivet. Plus att jag gillar känslan med loppisgrejer istället för nya. Hm. Kanske får kika efter fler tallrikar på loppis någon kommande helg istället. Men nu måste ju se vad söta dom är åtminstone! Har tittat på dom flera gånger och blir lika kär varje gång. 

Nåja. Nu ska jag läsa igenom mitt manus igen så att jag kan virra bort mig till andra ställen en stund till sen. Ciao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0