Tidigt som vanligt

Igår slog jag lite sommarrekord. Var uppe till framåt TVÅ. Kan ju bero på att jag har jobbat fram tills nu och haft fullt upp om dagarna. Skönt i alla fall att kunna lägga sig och gå upp när man vill och sådär. Fast min kropp är fortfarande inställd på att vakna i tid, så runt åtta öppnades ögonen..inte så grymt pigga, men ville inte somna om sen. Har kollat runt på lite bloggar. Tänkte stiga upp strax, ta en mysig morgonpromenad med hunden, äta en ordentlig frukost, och sen framåt tio, elva kanske mormor skulle komma hit på kaffe. Bra lördag! Sen ska jag tvätta också. Ska passa på att köra sängkläderna också och inviga min andra uppsättning. Den är inte blommig, men det funkar väl ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0