Sweet sunday

Idag har jag inga planer alls. Bara tvätt 10-13. Såååå skönt. Får se om jag spenderar dagen själv med djuren i lägenheten, hittar på något ute eller bjuder hit någon på fika. Så skönt att inte ha massa planer i alla fall. Känns som att dom senaste veckorna har gått i ett.

Igår var vi hos Oscars föräldrar dit släkten kom för att fira hans 23årsdag. Mysigt vare, tills regn-och åskvädret kom! Då åkte vi vidare en sväng till hans kompis som har massa söta kattungar som Bobbie är rädd för. Sen åkte vi hit, tände ljus, öppnade öl, hällde upp chips och tittade på lost. Lyckades som vanligt somna. När jag vaknade hade andra hälften varit ute med hunden, stängt av allt och plockat undan från vardagsrumsbordet. Min fina. Idag är han och jobbar.

Börjar nu med att ta en promenad med vovven, kasta skräp och glasflaskor. Underbart med återvinningsstation precis bredvid huskvarteret. Perfekt att släppa av lite saker när man ändå är ute med hunden!


Mjukiskläder och no make up so far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0