Skyttetrafik

Blev lite ändrade planer. Mamma skulle iväg och handla och frågade om jag ville med och passa på att köra. Det var ju passande eftersom jag ändå behövde handla. Var borta till halv ett. Nu har jag sprungit fram och tillbaka till tvättstugan flera gånger. Och många fler blir det under den kommande timmen. Mycket som ska tvättas på kort tid. Har hunnit städa klart åtminstone, men inte duschat varken mig eller Bobbie. Det får bli när jag har sprungit till tvättstugan, typ just precis nu.

Kan visa en bild på en fin blomma jag bara var tvungen att köpa. Är nu ägare av hela SEX levande blommor. Ujujuj. Får väl hoppas att dom fortsätter leva ett tag till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0