Sängen

Hunden ligger mitt på "min" sida av sängen, brer ut sig som fasen och sover så gott så. Jag ligger på nåt snett sätt med huvudet på min kudde och kroppen halvt under mitt täcke och helt under täcket på Oscars tomma sida. Och med en katt på magen. Här samsas vi om utrymmet. Och med det menar jag att jag snällt får anpassa mig efter djurens önskemål ;)

Nej jag ska nog ta och släpa med mig hunden ut på promenad snart. Konstigt att han inte har velat gå ut än. Tog ut honom strax innan nio igår kväll. Sen sov han bara i soffan och var SÅ trött när jag la mig strax innan tolv så han gick bara raka vägen till sängen, brydde sig inte alls om ytterdörren, så jag hade inte hjärta att släpa ut honom. Nu börjar han snarka här också. Så söt. Det har ju varit händelserika dagar för honom. Massa olika besök (inklusive en polis igår kväll som Bobbie la sig vid fötterna hos direkt), simning, igår var han med när jag och mamma fikade också. Det tar väl på krafterna för den lilla krabaten.

Nåja. Putsa fönster i vardagsrum och sovrum står på schemat idag. Sen ska jag ta det rätt lugnt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0