Polispådrag

Ja. Alltså. Jag var ute och körde med mamma. När vi kom hit var det polisbilar, polishundar, ambulans, tekniker och avspärrade soptunnor utanför mitt hus och huset bredvid. Tydligen misstänks en man ha blivit mördad i huset bredvid. Trevligt. Jätte. Tv är utanför också. Står om det i massa tidningar redan. Måste ju kännas att det känns lite obehagligt att vara hemma själv nu (inte just nu, men kommer väl göra det ikväll när jag måste ut med hunden också). Önskar att mannen vore hemma nu.
Halva stan är ju här utanför och tittar nyfiket också. Morgonens huvudvärk blev ju inte direkt bättre nu kan jag ju säga.

Var i alla fall vid sjön och tog en fika med mamma och lät Bobbie bada. Vi flängde runt en hel del innan också till tråkiga ställen. Bobbie är så söt när han är nytorr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0