Om kärleken

Det är ju så obeskrivligt underbart när allt bara funkar. När man för var dag känner sig mer bekväm, mer hemma och mer trygg med varandra fastän man liksom inte trodde att det var möjligt. Jag älskar alla småsaker så jag nästan spricker. Jag älskar att han på eget initiativ gör alla småsaker som gör att jag älskar honom så jag nästan spricker. 

Igår glömde han köpa med daim när han kom hem med mat på kvällen. Nu när han skulle iväg till en kompis på kaffe och frågade om vi behöver något till kvällsmaten retades jag och sa att jag behöver daim. Två sekunder efter att han har gått utanför dörren kommer han tillbaka med tre dubbeldaim. Han hade väl köpt det idag men glömt kvar i bilen. Gullepojk. Kör på sockerkoma nu då? Och sen blir det filmmys när han kommer hem igen. Hihi. 

Imorgon är han borta 5-17. Har planerat in skogspromenad med hunden och lite bakning hittills. Sen får det bli lite som det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0