Nattgalen

Den här lilla damen (se bild nedan), har drivit mig till vansinne inatt. Runt två väckted jag av att Bobbie ville ut och efter det fram till halv sju var det omöjligt att somna om ordentligt. Hon var pigg, ville in i alla skåp och garderober, och hon är ju inte direkt tyst heller. Hon säger jämt till med ett litet jam när hon kommer in i rummet eller när hon ska göra hyss. Vi kan väl säga att jag sov mellan elvs och två och sen sju och nio. Tur att hon är söt den där kissen.
Nu har jag duschat och sitter och äter frukost. Kaffe och knäckebröd. Förhoppningsvis sover hunden tills jag har gjort mig i ordning också.

Idag kommer älskling hem! Underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0