Måndag

Latar mig framför tvn. Ska strax promenera vovven och sen vid ett tvätta älsklings arbetskläder. Sen ska jag köpa galgar (dom jag hade köpt räckte bara till klädställningen framme... och det är ju bara mina klänningar), titta efter en hållare för hushållspapper och en kalender så jag kan skriva in första delen av höstens schema och få lite koll på tillvaron. Känns både stressande och skönt att det drar igång igen. Imorgon vankas det kvällsjobb, därefter är det bara tre arbetsdagar kvar för min del den här sommaren. Ska nog dock skriva in mig som tillgänglig för lite jobb under hösten också. Kan ju vara gött med lite extracash.

Idag är jag blommig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0