Lycka är att kunna äta

Dom senaste dagarna har jag inte kunnat äta nånting utan att få sjukt ont i magen. Har försökt äta pyttelite och ofta, men det går ju inte alltid. Hur som helst så åt jag just mängder av tacos. Alltså, jag minns inte senast jag åt så mycket. Tog liksom aldrig stopp och magen sa inte ifrån. Underbart. Alltså, underbart! Hoppas att det håller i sig. Tänkte ta lite grönsaker med dipp som filmsnacks senare. Älsklingen, som jobbar heldag idag på sin födelsedag, kommer inte hem förrän efter tio förmodligen. Jag sysselsätter mig med tvmys under tiden. Känns skönt att kunna slappna av lite med lägenheten nästan färdigfixad och magen under kontroll.


Har köpt en matta till myshörnan idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0