Livet

Stannade just upp och kände hur extremt lycklig jag känner mig. Som jag har gått och väntat på att ha mitt eget hem som ser ut som jag vill och kunna göra vad jag vill igen. Nu är det ju så. Längtan är liksom över och jag har inte riktigt känt det i flyttstressen. Nu bara slog det mig. Fyfan vad underbart. Nu återgår jag till mitt hemmafrujag som älskar älskar älskar att stå i köket med hög musik att nynna till. Fyfan vad underbart!

Nu sittee jag här i pottheta köket med ugnen som har varit på länge nu. Har bakat chokladkolasnittar och nu står första kladdkakan med dumle och mörk choklad i ugnen. Funderar på att eventuellt göra en sockerkaka också, men det kanske vore lite overkill.

Imorgon kommer bror hit. Då blir det fika. Och så tänker jag laga mat också, så det så! Lutar mot örtgratinerad kassler med potatis.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0