Huvudvärk i bött

I vanlig ordning får jag världens huvudvärk när jag är ledig. Kände det redan när jag vaknade i morse. Spenderade större delen av förmiddagen med att sova i karlns knä i soffan medan han tittade på tv. Nu har han varit på andra äventyr några timmar = gilmore girls. Funkar bäst när jag inte rör mig. Jag som hade tänkt dricka vin och sånt ikväll. Tror inte att det passar nu när jag har gått på alvedon hela dagen. Suck. Men det finns ju en morgondag också, som tur är! Och snart kommer karln hem med daim till mig. Hihih. Blir nog fredagsmys framför tvn sen. Som jag har saknat kvällssällskap! Tur att jag har trogna djurkompanjoner så länge. Båda ligger i soffan med mig, varav hunden intryckt mot min mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0