Frukost

Jag gillar när saker är fina. Jag gillar att tex piffa till en måltid även om det bara är jag som äter. Det ska vara fint porslin och fint upplägg om det går. Det blir liksom lite roligare då.

Nu har jag gjort frukost och tittar på ett avsnitt Gilmore girls innan jag tar mig promenad med hunden. Han fick bara en snabb pisspaus tidigare eftersom jag hade en telefontid att passa.

Ikväll hämtar min älskling mig från jobbet sen ska vi filmmysa antar jag. Imorgon åker han på festival och den direkt på jobb upp till Kiruna så jag får inte se honom på 1,5 vecka. Suck. Nåja. Kommer bli helt underbart när han kommer hem igen och under tiden har jag mina djur och min lägenhet att pyssla i. Hoppas att det distraherar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0