Fix och sånt

Nu har andra hälften åkt iväg. Suck. Men det blir bra ändå. Har så mycket att sysselsätta mig med ju! Nu har jag precis tecknat en hemförsäkring. Fick till och med rabatt för att huset är förvaltat av Riksbyggen, jej! Tänkte kolla i samma veva när det var jag vaccinerade djuren sist, kanske börjar bli dags att beställa nya tider. Vet att det var förra hösten någon gång. Bra att ha koll ju. Ska även boka tvättid och diska i nyttoväg nu, sen tänkte jag äta frukost och titta på en film. Mysstart på dagen när vädret är lite grått. Börjar inte jobba förrän 15.45 idag = bara fem timmars jobb = softdag = underbart! Sen kommer morgondagens arbetsdag vara avklarad innan jag vet ordet av. Eftermiddagen kommer tillbringas i köket. Jag ska BAKA BAKA BAKA. Vad vet jag inte riktigt ännu. Chocolate chip cookies åtminstone. Kanske russinkakor också. Och någon mjuk kaka. När jag skulle somna igår funderade jag lite på att experimentera fram någon typ av sockerkaka med vit och mörk choklad i. Kan ju kanske bli gott! Nej, nu ska jag sluta babbla om tråkiga grejer och ta tag i dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0