Ensam hemma igen

Andra hälften åkte ju iväg lika fort som han kom. Hur har jag spenderat dagen då? Jo lite spontant slängde jag ihop kladdkakemuffins och bjöd hit Alex på fika. Det var längesen vi träffades nu. Var riktigt kul att få prata ikapp lite! Sen kom mamma hit direkt efteråt. Hon fikade medan jag åt matlåda som hon hade med sig till mig...hihihihi. Nu väntar jag på att få reda på om jag får mer besök idag eller inte. Har i alla fall bestämt mig föf att titta på Les miserables och The perks of being a wallflower ikväll. Myspys. Och imorgon kommer Emma hit och hälsar på! Vi har inte setts sen skolan slutade. Living the dream nu med massa kaffebjudningar hit och dit!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0