En första

Trevlig kräftskiva igår. Sov otroligt bra. Lite hårda sängar dock. Känns som att mina revben har blivit misshandlade. Fick med oss räkor och kräftor hem. efter att älsklingen hade åkt till jobbet strax innan två stack jag och handlade, sen började jag skala räkorna och slängde ihop en räkmacka till mig och en som väntar på honom när han kommer hem ikväll, med hjärtskuren sallad. Hihi.

Nu har jag precis fått i mig min macka. Lagom till tvättiden om tio minuter. Annars ska jag inte göra mycket idag. Ska riktigt njuuuuta av den sista lediga dagen innan skolan och allvaret drar igång igen imorgon. Då är det inte säkert att varken helger eller kvällar är lediga jämt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0