BLÄ

Gått en dag på sista året. Halva dagen cirkulerade tanken "skjut mig" i huvudet ungefär. Nej, alltså, mindre dramatiskt så känner jag mig helt enkelt inte motiverad någonstans till plugg just nu. Hade TUSEN gånger hellre fortsatt jobba med gamlingarna. Jag brukar liksom tycka om att gå i skolan. Jag brukar tycka och känna att jag passar där. Med att strukturera upp mitt eget arbete och hålla disciplin som är typ min specialité. Idag kändes det inte så för fem öre. Hoppas på att det ljusnar under morgondagen. Då skiter jag i heldag med föreläsningar, gosar ner mig i soffan och börjar plöja igenom litteraturen istället. Brukar kännas bättre när lite läsning är gjord. Inte lika hopplöst liksom. 

Nu har jag precis betalat räkningar och smuttar på första koppen kaffe på flera dagar. Känns som att magen pallar det idag. Tänkte nästan plugga lite, men jag skippar nog det. Sätter mig och tittar på hårprodukter på Lyko istället. Behöver nytt schampo och balsam. Ekologiskt. Utan massa skit i. Tror att det funkar bra på mitt hår. Det är inte alls lika torrt och slitet som det var förr. Kan ju bero på att jag inte varken fönar, plattar eller lockar håret längre heller. Plus att jag använder silkesdroppar regelbundet. Hur som helst ska jag titta om det finns något som kanske luktar lite godare än det jag har nu. Sen ska jag beställa hem vänner-boxen också. Det lovade jag mig själv redan innan jag började jobba i juni, och löften till sig själv, dom håller man! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0