Att utmana ödet eller inte?

Jag är sjukt sugen på kaffe. Alltså sjukt sugen. Min mage verkar vara snäll idag också och då är ju frågan för om man vågar utmana ödet eller inte. Gör nog inte det.

Just ätit frukost nu. Ska strax sminka mig och sen ta en tur till Konsum. Vad kul det är att matplanera nu när jag har mitt egna hem att laga mat i! Ska köpa lite småsaker så är matplaneringen för några dagar framöver covered. Götte. Ska även köpa lite grejer till att........*trumvirvel*.....invigningsbaka idag!!! Woho. Tänkte mjukstarta med kladdkaka och chokladkolasnittar. Imorgon kommer min bror hit och hälsar på. Mysigt!
Ska väl även hinna städa lite under dagen. Golven är ju inte så fasligt rena efter allt flyttstök.

Ikväll ska vi göra glass här hemma. Gav nämligen andra hälften en glassmaskin i födelsedagspresent igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0