Vilken befrielse

Pustar ut. Min första intervju avklarad. Hade mamma med mig eftersom det är en vän till henne, så vi satt bara och pratade i stort sett. Stannade lite längre än väntat. Mer än tre timmar. Men vilken lättnad. Jag har bara träffat henne någon enstaka gång när jag var liten, och kunde ändå sitta och babbla på. Fråga tusen frågor om allt som har med skrivande att göra, plus intervjufrågor såklart. Fick intrycket av att hon verkligen vill hjälpa till när hon kan. Så nu har jag någon att vända mig till med frågor. Känns underbart! Har fått en del klockrena citat också. Nu är jag glad över kursvalet!

Dock har jag bestämt att jag ska renskriva mina anteckningar nu innan jag kan titta på tv. Så att jag inte glömmer nåt tills nästa vecka när jag kommer kunna sitta och skriva det här. Kommer bli sen kväll känns det som. Jag vill vill vill hinna titta på gossip girl idag! Fastän ögonen börjar kännas väldigt trötta.

Nåja. Lika bra att börja direkt nu då. Så får ni väl höra mer ointressant babbel från mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0