SÅ TRÖTT

Vi behövde som tur var inte sitta så länge på sammanträdet. Det tar ju sin lilla tid att ta sig hem. Nu har jag skrivit ihop artikeln. Får väl förmodligen göra om lite imorgon, men jag har i alla fall en text att utgå från nu. Puew. Finally. Nu är klockan strax tio och jag är så trött att jag mår illa. Jag tror att det är höstens och pluggets fel att jag typ jämt är trött. Har börjat vara helt sinnessjukt trött på kvällarna också, men nu ska jag fasen sitta vid tvn en stund. No way att jag kan somna annars. Kommer bara se massa politiker framför mig då. Politiker som bråkar om vart en second hand-butik ska vara..
NU förtjänar jag mys med te och tända ljus och sen sovmorgon imorgon. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0