Regn regn regn

Det är rätt mysigt ändå. Ibland. Sitter här i ett upplyst kök, med en hund hängande över armen. Han blir så snuttig när det regnar ute. Han vill ut och in fort som fasen (helst stå nära väggen så han slipper bli så blööt) och sen när vi kommer in från regnet vill han bara gosa jättemycket hela tiden. Nu har jag med andra ord haft honom i knät sen jag satte mig och började plugga, för en timme sen.. och så fort jag reser mig springer han efter och vill att jag ska gå runt och bära på honom. Mysigt. Då blir dagen liten bättre. Drack choklad till frukost också, riktigt med kakao. Och nu har jag en kopp kaffe på G. Det blir nog en bra dag.
Kvällen bjuder nog på gossip girl. Ska nog anstränga mig för att anstränga mig så lite som bara möjligt idag. Det låter rätt bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0