Perfektion

Riktigt bra lördag hittills. Har irrat runt mellan loppisar och affärer med mamma och lillebror, och fått en himla massa bilkörning på vägen. Jag förstår inte varför det inte har blivit så tidigare, men nu tycker jag inte att det känns obehagligt längre. Det kanske är för att det har blivit så otvunget nu. Bra är det ju i alla fall!
Råkade handla lite mer än jag hade tänkt mig på Ö&B också. Det finns ju så himla mycket roligt där.. fast det är ju billigt också, så det gör väl inte så mycket. Köpte ju ingenting onödigt heller. Bland annat två små söta ljusgrejer och två fotoramar. Så nu har jag en fin bild på mig och älsklingen och en bild på mig och pappa uppställda på nya bokhyllan <3 Förstår inte varför jag inte har tänkt på att ställa fram kort förrän nu.. Köpte två böcker på loppis också, 5:- totalt. Haha! Ingenting. Det var halva priset på allt...

Hur som helst så är min andra halva iväg och jobbar nu, så jag passar på att städa sådär i min egen takt och med musik, sådär så att det blir mysigt.

Resten av eftermiddagen/kvällen bjuder nog på matlagning (ska göra wook med massa grönsaker, kyckling och keso, nom nom), massa tända ljus, film och grönsaker med dipp (och kanske litelite chips... jag kör ju inte stenhårt på det där med lchf...vill inte avvänja kroppen helt med kalorier inför resan). Vet dock inte när sambon kommer hem, men jag har en känsla av att han inte har något emot en softarkväll efter en heldag med jobb..

Perfekt lördag med andra ord.. Nu ska jag rensa TV-bänken! Står visst några chokladaskar där sen julen... vi äter inte så mycket sånt, vilket kanske framträder rätt tydligt av det faktum att dom fortfarande står där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0