Pepplista

Nu har jag just bestämt mig för att jag ska tatuera mig. Jag ska ha ha en text på armen som alltid fyller mig med hopp. Jag har dock några olika nu som jag velar mellan. Kanske blir flera, vem vet. Varför ska man liksom skjuta upp sånt där som man vill göra för sin egen skull? En liten text utan krusiduller lär väl inte gå på mer än 1500, och det går ju faktiskt att få ihop rätt lätt ändå. Varför inte bara görat liksom? Ibland är jag bara så himla dum och prioriterar bort saker jag egentligen verkligen vill och sitter och bara väntar på att nåt bra ska hända. Man kan ju inte förlita sig på att någon annan eller universum ska se till att man får det man vill ha. Punkt slut!

Hur som helst så fick jag lust att sätta ihop en låtlista med pepplåtar. Inte dom där typiska som är "gladmusik" i allmänhet, utan med låtar som av någon anledning gör att jag blir SÅ glad och hoppfull. Kanske skriver listan här också, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0